i wish...

aku teringin sangat mesin jahit tepi.


walaupun aku tak tau berapa kali aku akan menjahit dalam setahun, tapiprojek aku yg sebelum ni asyik tertangguh sbb mesin jahit tepi :P


bila aku baru beli kain baru, semangat nak potong.... bila dah hantar kat kedai jahit tepi, nak kena tunggu pulak kan.. kadang kadang kena tinggal dulu kat kedai. bila dah collect balik, mood nak menjahit pun malap malap...


lepas tu sejak ada nurul sugar ni, lagi la lambat siap sebab dia selalu 'tolong' . hehe ... tengah sedap sedap menjahit, tetiba mesin jahit aku mati.. rupanya ada si kenit ni tolong tekan button off. sabo je la. 


so kalau ada mesin jahit tepi, even tengah malam .. tiba tiba, feel menjahit tu datang je... zuuuuupppp! berdesup pi mula projek. best kan. haha


aku angan angan kan mesin ni ha...




tapi mahal nya nak mampos... 2500usd. babylock evolution serger. ribu riban. aku pun tak tau nak beli kat mana babylock ni kat mesia ni. kalau takde, hat ni pun jadi la...

  ni pun seribu juga. umm tak de yg murah murah lagi ke bawah thousand?

0 comments:

Post a Comment


up