aku terjaga pagi pagi buta ni. skang dah pukul 4 pagi. susah pulak nak tidur balik. so aku bukak laptop dan online. tadi aku sempat tgk adamaya episod 1.. masuk je episod 2, laptop aku pun kejung.

laptop aku selalu camtu. pakai mobile broadband ni mmg camtu kut. kat rumah aku guna streamyx tak lak jadi canni. laptop aku tak power agaknya.

***********

saya tak sabar tunggu sabtu ni sbb bf saya nak start meniaga kat kedai mummy.

air gelas besar

smlm saya dah test air honey dew. walla sedap giler. tapi tu la, ingatkan leh tolong kat kedai tapi kena pi ladap lak kat PPD.

bila tau sabtu kena kerja, badan saya pun mula buat perangai. pening kepala la, tense la.. so tengahari tadi saya dah amik ponstant. :P 2 hari rehat tu bagi saya memang cukup2 ja .. lagipun nak kena sediakan soalan. jadi kalau sabtu tu kena kacau oooii.. mana nak cukup rehat.





0 comments:

Post a Comment


up