Bagaimana nak singkirkan toksin dari badan?

Malam tadi sambil tengok cite human target kat TV3 , bf saya mintak saya urutkan jari tangan kanan dia. Bengkak - tak boleh genggam. Hmmp... :/ 2 je jari yg bengkak, jari manis dengan kelingking. tapi siksa la kan. :( sian dia.


so dalam pukul 4 pagi (waktu dia selalu bangun untuk masak) saya pun kejut dia. tapi dia macam tak larat. pastu dengar suara mummy pulak kejut dia. saya tolong jawab yang jari bf saya sakit. lagi sekali tersedar dah pukul 6.30 pagi. Adik pun dah siap pakai baju sekolah dan tengah ready nak sarapan nasik lemak yang dia beli. - Dia kata nasi lemak makcik tu yang nombor 2 sedap kat area umah mummy . nombor 1 sapa? hehe mesti la nasi lemak mummy. masakan ibu tu kan ke yang the mostest paling tersedap sekali?-

Warung ad-dawiyah cuti hari ni.
mesti Kak Nor dengan Mak Tam ( pembantu mummy) yabedabedu sebab cuti. Saya tak yabedabedu sangat sebab tak de maknanya nak happy giler. kerja pagi kan hari ni.

Badan bf saya banyak toxin ke.
Kena google cari carapaling murah untuk detox.

Ada lawatan penanda arasan. ok la tadi rombongan dah masuk tengok Studio Ekspresi Seni kitorang. Budak-budak pun tekun je buat kerja :) :P

Hari ni teringin sangat nak makan kari udang. tapi larat ke nak masak? kalau dah pukul 7.15 baru sampai rumah mummy.

0 comments:

Post a Comment


up