first maternity shopping

petang semalam aku berjaya mengajak bf ku jalan-jalan ambil angin di shopping complex. haha. tempat yang dia memang tak gemar untuk jalan-jalan ambil angin.

aku teringin nak beli buku untuk exam PTK - so aku ingat kalau pegi kedai buku Popular maybe jumpa la kut.

so kami saje jalan-jalan kat taman equine.

 aku dah lepas 1 paper - tinggal lagi 1 paper belum dapat cemerlang. huhu. aku dah ada satu buku yang memang aku baca tapi sebab tahun ni macam ada syllabus baru...so aku pun teringin nak beli buku baru jugak. Memang aku dah sampai kat dalam kedai buku Popular, tapi aku tak jumpa buku yang aku nak tu. jadinya, aku pun keluar la dari kedai buku tu tanpa beli apa-apa. haha. perkara biasa yang aku lakukan.

lepas tu aku saje je masuk jusco - ingat nak cari seluar maternity. tengah sale rupanya. aku pun beli la seluar maternity yang murah-murah.


yang aku nak tergelaknya.. bf aku pulak yang teruja tengok baju-baju cantik kat situ. aku tak pernah tengok seluar maternity sebelum ni, so aku agak jakun. tapi tak sangka... bf aku lagi teruk. dia gi selak baju kat mannequin tu sebab nak tengok cemana upper part tu stretch. sib baik patung, kalu hidup cam cerita cendana kat tv3 tu mampus aku. x_x

lain yang dicari ... lain yang dibeli....
tapi tak pe la. barang yang aku beli tu memang nak digunakan pun :)

tak lama lagi boleh shopping baju baby pulak. yay...

lepas tu beli buku ni


aku nampak buku ni kat popular. kat dalam ada gambar ukuran untuk setiap fesyen baju. macam best je...

0 comments:

Post a Comment


up