Aku dah pulang

My home ... huggsss.!!

Bestnya duduk di rumah sendiri. Walaupun tak seberapa tapi ok la.

My home is all cluttered, just like when i left it before. Tapi aku tak nak la paksa sangat badan aku untuk kemas sekaligus. Aku angkat sikit2 dan rehat banyak2 hahaha...

My main goal is the rooms sebab katil kat ketiga-tiga bilik tu need mending. Maklum la murah-murah je masa beli tu. kayu tipis jerk. Kayu pelapik tilam tu semua pun tersangkut sikiiiit je kat katil. so kalau duduk tak kena gaya pun, kayu pelapik tu terjatuh. masa orang tu install pun aku dah tak puas hati, menyesal pulak kenapa masa kat kedai perabot tu aku terlepas pandang pasal hal ni. aku tak kisah la kalau murah tu sebab bahan tu murah, tapi tak nak la sebab bahan yang dia gunakan tu 'pendek' dari yang sepatutnya.

hari ni aku berbual dengan Liz, kawan yang aku kenal melalui alam maya. dah bertahun kami berkawan. Sebab aku dah jarang online, kami pun dah jarang berbual. Khabarnya dia dah makin gigih menjahit.


Dia jahit sendiri beg tu. Bangganya aku ada kawan yang pandai menjahit ni. Ni yang aku bertambah tak sabar nak tunggu baby aku keluar. :) Maybe bag tu pun untuk di jual juga. Kalau nak tahu boleh la singgah di blog liz.

Liz pun pandai buat jewelry sendiri. Kalau kamu suka gelang dari beads and crystal... memang patut kamu cuba lihat sendiri di sini.

My fav of her creations is this one!



Gelang ni memang nampak biasa je, lagipun memang taste aku camtuh tak de yang too attracting. Aku dah test pakai gelang tu dan rasa sedap betul di atas pergelangan tangan sebab beads dia rapat-rapat. Liz buat custom order juga taw.

0 comments:

Post a Comment


up