hi

salam perkenalan.
ini adalah entri pertama saya dalam bahasa melayu.

tapi blog ini tak kan menggunakan sepenuhnya bahasa melayu. saya rasa saya adalah sangat gigih jika berjaya menggunakan BM sepenuhnya.

tapi itu adalah sangat fake kerana hari-hari pun saya tidak guna bahasa melayu yang betul dan pinjam banyak perkataan english dan bahasa-bahasa lain sementelah dah tinggal kat bumi malaysia ni kan.

saya juga kurang rajin untuk menekan caps lock atau shift semasa menaip. jadi kamu jangan lah irritated terhadap taipan saya yang kurang semenggah ini. tapi jangan risau, kamu tidak akan berpeluang membaca post-post yang menggunakan perkataan-perkataan seperti hanj***, bab*, atau apa-apa yang lebih busuk daripada itu.

saya sangat simple.
saya juga seperti kamu, sangat sayangkan kawan-kawan.

0 comments:

Post a Comment


up