saya suka sekali (berkali kali)

yeehaahuu!!

maka seronoklah saya sebab cuti skool dah start. kalau kamu jadi saya pun suka juga kan.

diharapkan cuti skool ini dapatlah saya mengawal kemanisan yang ada dalam diri saya ni. tak bleh blah nya pernyataan itew. tapi itulah hakikatnya kan. literally speaking.

tadi sebelum pulang ke rumah, mommy ada offer or tanya saya tanak tedo sana ke malam ni? oh kalau saya tedo sana, alamatnya lajak sampai ahad la kan. macamana tu jika rumah sendiri sudah tidak macam rumah tapi macam hotel (yang tiada chambermaid).

hari ni fikiran saya memang menerawang dengan sangat laju sekali. jadi adalah biasa sekali bila tiba tiba leh selit sub topik.

sekarang 3 pagi dan saya sangat tidak seronok sebab tak boleh masuk SL. login telah pun di disable kan. mengapakah sangat dengki? (ops .. mata gatal sikit. bila sentuh ... ait. nak naik ketumbit ke?) alamatnya mungkin hingga pagi esok baru boleh login ke? bosan nih.

tapi masih dalam mood seronok
(bg muzik semasa menaip: gym class heroes featuring the dream, cookie jar -walaupun tak bermotif dan tiada kena mengena dengan diri saya)

teringat waktu bersuka ria dengan Vixy dan Kait di club RT.

saya: I feel like a lesbian when singing this song out loud.
Vix : LOL


seronok trillion kali kalau dapat laptop kan?

0 comments:

Post a Comment


up