pagi sabtu saya

sabtu minggu ini sangat best sebab saya sedang bercuti. tak payah pergi skool.
sepatutnya saya dah duk kat kedai mommy saya tolong cuci cawan tapi nampaknya saya masih tercongok kat depan pc ni lagi, duk start blog baru.

ini sebab internet saya dah laju semula.
jadi saya sangat inspired untuk taip blog, main Secondlife dan menjual di ebay. jadi hari ni saya mungkin tak pi kedai mommy saya. tapi saya still kena pegi sebab malam ni abang saya nak meniaga beefburgers. Then saya nak tedo kat umah mommy saya, sebab esok ada kenduri kat kampung.

Kenduri kalau di sungai merab luar adalah sangat seronok sebab saya boleh makan rendang daging minang yang sangat exclusive, susah nak jumpa di luar kawasan. mommy saya masak pun power juga sesedap resepi arwah nenek saya.


esok saya cuba sneak amik gambar rendang daging tu. itupun kalau camera sony saya tu ada mood untuk berfungsi. my moody camera akan menimbulkan masalah kepada tuannya dengan cara tidak mahu keluarkan lense. saya selalunya terpaksa on and off many many times sebab arahan itu yang asik keluar kat lcd viewer tu... kalau hantar repair cost dia 400. baik saya beli baru je kan.

off topic.
saya rasa pengetua baru kat skool saya adalah sangat cuuuute sebab saya penah tengok dia sengih sengih cute masa tolong jawab telefon kat tempat kerani masa staff office seme dah balik untuk lunch time.

0 comments:

Post a Comment


up